Tuesday, June 15, 2010

[Show] APOPA Show # 46

Week #46

We’re backkkkkkkkkkkkk! Did you miss us?

Let's two step with TOP.

Image and video hosting by TinyPic

(right click to download the show onto your desktop or get it from iTunes & Zune)

  • New Open!
  • Chori, Chori! HEY!
  • So where have we been?
  • Nothing’s changed. 2 against 1.
  • Karate Kid movie review.

  • Backstreet’s back ALRIGHT!
  • Email us!
  • KT-TUN looking good!
  • Akanishi Jin on APOPA?? Maybe…
  • TOP is coming!!!



  • MTV VMJ round down.
  • 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
  • Drugs and rape! WTH Korea?
  • Kanye West heading to South Korea.
  • BREAKING!!! TOP TEASER VIDEO!!!
Image and video hosting by TinyPic


  • Rain had a brain fart.
    Image and video hosting by TinyPic
    • No farming for Lee Jun Ki.
    • Black in Japan.
    • Koda Kumi in 3D.
    • World Cup update! GOALLLLLLLLLLLLL
    • Touch our arpeggio Junsu.
    • JYJ.

        Image and video hosting by TinyPic

          • Ana will wait for TOP.
          • Gackt and his chickens are heading to Europe.
          • the GazettE changing labels?
          • SNSD Gee Gee Geeing their way to Japan.
          • Matsushita Yuya to debut in Korea.
          • Betty’s Drama Corner.
          • New releases from Yes Asia & CD Japan (click our banners)
          • Super Star K audition in LA.
          • Ana’s Artist Profile: Rookiez Is Punk'd
          • Japan doesn’t like Prime Ministers.
          • MBLAQ corner!
          • Betty’s Korean Word of The Week.
          • Leave Amber alone!
          • Johnny’s Corner.
          • We figured out what “Y” is.
          • Shoutouts!
          • Info on future shows.

          Songs Played On This Weeks Show:
          Meisa Kuroki- 5 -Five-
          Norazo- Superman
          KAT-TUN- No More Pain
          Straightner- Man Like Creatures
          Wonder Girls- 2 Different Tears (Korean)
          Yui- To Mother
          Xiah Junsu- Intoxication
          Kaela Kimura- Ring Ding Dong
          SS501- Love Ya
          Crystal Kay- Flash
          Rookiez is Punk'd- Complications
          Seo In Young- Goodbye Romance
          Asian Kung Fu Generation- Solanin
          Danson Tang feat Amber from f(x)- I'm Back
          Base Ball Bear- Manatsu No Jouken (Live)
          Koki- Make U Wet Chapter 2

          Random Videos:
          Akanishi Jin's latest interview.
          credit: kayadd @YT

          Stephen Colbert vs Rain...AGAIN!
          Credit: The Colbert Report
          The Colbert ReportMon - Thurs 11:30pm / 10:30c
          Who's Not Honoring Me Now? - Tonys & MTV Movie Awards
          www.colbertnation.com
          Colbert Report Full EpisodesPolitical HumorFox News

          14 comments:

          1. ive been so lackluster but then ima start up again WITH THIS ONE.. oh Shit T.O.P <3 <3 <3...

            ever heard infinite ? =D

            OH and your website :] new/ or is it old and im slow :0

            ReplyDelete
          2. @universal luv

            Girlllll get on it! lol You've picked the right show to come back on.

            Yes I have heard of Infinite, I meant to play their song in this show but forgot to load it but I will be playing it next week.

            It's a brand new/revamped site. Same address, different look :)

            -Cyn

            ReplyDelete
          3. Yay!! New show!

            I just finished watching this Akanishi Jin video. I like this guy but he is wayyy too full of himself.Now he no longer looks at the camera during interviews! Is that a new way to telling us how fly he is?!
            Somebody needs to take a needle and burst the bubble around his head, lol!

            Cheers.

            ReplyDelete
          4. LOVE THE SHOW. ANA ITS SO FUNNY YOU BROUGHT UP FANFICS. I AM A AVID FANFIC READER IN FACT I HAVE LIKE A LONG LIST OF 50 OR MORE STORIES I READ. I READ ON WINGLIN.NET (WHEN THE SHIT WORKS), ASIANFANFICS.COM AND SOOMPI. BUT REALLY I MEAN IF YOU ARE GONNA GO ON A HIATUS TELL SOMEONE OR BETTER YET DONT WRITE THE DAMN STORY!!! GEESH!

            ON ANOTHER NOTE LOVE THE TOP PICTURE. I SAW THE REST OF THE PICS AND TOP CAN DO NO WRONG, SO SWAGGALICIOUS! TOP DONT TAKE OFF HIS CLOTHES, HE MAKES YOU TAKE OFF YOUR CLOTHES AND THATS HOW IT SHOULD BE.
            SO GLAD YOU PLAYED INTOXICATION THAT WAS ONE OF THE SONGS I REQUESTED, SO MANY THANKS FOR THAT.

            ReplyDelete
          5. @Migs

            I'm glad I'm not the only who noticed! It's like dude seriously, your hot and talented but you r not the shit.

            @AJ

            TOP is TOP...there's nothing more to say.

            -Cyn

            ReplyDelete
          6. Everyone may look like a hobo next to TOP. :)

            ReplyDelete
          7. Hee Chul says he is fond of GO cuz he played Neo Geo *DIES LAUGHING*

            ReplyDelete
          8. My vote is for a throwback show, but make it from 90's through year 2000, so like last decade. Then play my request I sent you two weeks ago that you didn't play yet :) cuz that's from 99

            ReplyDelete
          9. Unexpectedly, I like Betty's trot songs. It cracks me up how passionate they are...I also like how they're randomly thrown in between Pop and R&B songs, lol!

            ReplyDelete
          10. @Katy

            LOL good point on TOP. *face palm* poor GO...RUNNNNNNN!!!! The vote is like half and half for either throw back special or summer songs lol.

            @Migs
            Trot is an interesting genre of music to me. Some I can get into and some I just can't lol.

            -Cyn

            ReplyDelete
          11. I soooo thought I commented on this last week but as I was going thru some fanfiction I saw this:

            "This is a warning to keep you from becoming dissapointed; this probably won't be continued, but I found it a waste to let it rot away on my computer. "

            ANd you kno what. That story was goood as Helllll!!!
            Half the comments were like 'why are we reading this shit.' It had blood and madness and YunJae and dark humor and random character death.



            But yea. Top could two-step for the entire song as long as he does this song liveee! Can't wait.

            Junsu please show me what an arpeggio is. I'm tired of reading these girls explain it to me. Better yet bring Dat Ass to the East Coast and show me here.

            Thnak You for keeping me somewhat updated with Gackt. I don't really follow him anymore but I will always love that man. Even if I don't.... understand(?) him half the time.

            ReplyDelete
          12. @suzieeq

            Link that shit up. Sucks if it didn't continue.

            Two step and TOP go hand and hand.

            EXACTLY. I want JUNSU's explanation on that one.

            You're welcome :)

            -Cyn

            ReplyDelete
          13. @suzieeq

            Link that shit up. Sucks if it didn't continue.

            Two step and TOP go hand and hand.

            EXACTLY. I want JUNSU's explanation on that one.

            You're welcome :)

            -Cyn

            ReplyDelete
          14. ive been so lackluster but then ima start up again WITH THIS ONE.. oh Shit T.O.P <3 <3 <3...

            ever heard infinite ? =D

            OH and your website :] new/ or is it old and im slow :0

            ReplyDelete